Hemma igen!

Ja nu kom man hem från stallet. Jag red i mörkblå grupp och det är 2 nivåer minde än min, jag går i gul grupp. Idag va jag med Johanna lite och sen stack vi till stallet nästan precis. Jag har fått skötar-skåp, jag och Johanna delar så vi rensa och fixade lite där. Vi har klistrat upp 2 bilder på Domino och Cobben. Sen snackade vi med Jimmy om en sak igen...Kollade precis på Svenska Hollywoodfruar och det va rkt ballt. Hon Agnes någonting kan inte skådespela va fan hon är skit dålig. Just det..Livs cykel blev stulen idag när vi var på gympa, jag är förskyld så jag kunde inte va med. Han Jacob Olsson snudde Livs cykel fast "Dannyboii" (Daniel) hittade den sen tror jag. Nu ska jag snart gå och lägga mig så att jag är frisk imorn.

//Louise 

Kommentarer
Postat av: .

Kan du ta bort namnet på han som snudde cyklen!

2010-11-16 @ 16:51:19
Postat av: Svar till ..

Nej vf, han läser inte änns min blogg!!!!

2010-11-16 @ 19:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0