Kom hem nästan precis

Japp, kom hem nästan precis eller för en halvtimme sen ungefär. Slutade kl. 3 idag och stack sen till Julle och Olivia. Sen följe jag med en liten stund och kollade på Olivias fotbollsträning fast jag stack ganska snabbt. Men  nu ska jag snart till stallet och kolla på Amanda när hon rider, jag har skit ont i magen så det blir ingen ridning för min del idag. Emmy kommer också, jippi. Först ska jag bara äta, mamma har lagat nån konstig mat vet inte va det e men vi får se. Här kommer min outfit idag och mitt schema för veckan:

Kommentarer
Postat av: Madde

SÖTASTE! <33

2010-11-08 @ 18:42:31
URL: http://sweetmadelina.blogg.se/
Postat av: Svar till Madde

Ja du e men inte jag:)

2010-11-14 @ 10:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0