Nici

Har inte kunnat uppdatera för att datan har fuckat (igen) asså morfars kompis har varit här och fixat den så nu funkar den trådlöst och det e skit skönt. Har varit med Nici typ hela dan och igår sov jag över hos henne, vi hade skit kul. Ska försöka att tappa lite vikt så om en månad eller 2 veckor så får jag en svans borste till hästar då, dem e skit dyra och jag behöver en sån till Domino. Sen om typ 2 månader eller nåt så ska jag får löshår, sånna som man knippsar på ni vet. Min kusin har sånna så jag ska testa den tror jag. Imorn ska jag, mamma och Adam köra GoKart och det e det bästa som finns, jag älskar det. Sen ska jag och Nici va igen, jag kanske ska följa med henne till stallet. Men men...nu ska jag snart gå och lägga mig eller kanske inte snart om en timme typ men jag bloggar imorgon bitti igen så puss puss och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0