Rubrik...

Nu sitter jag här och bloggar på mormor och morfars data. Jag ska sova över hos dem. Snart ska man till stallet och kanske rida för ledarbiljetter och det ska bli ballt ju.

Idag va jag med, Micci och Moa och comp. på rasten det va snöbollskrig och det v a skit ballt att se på för killarna mular alla, ,men Vanne fick en snöboll i ögat så det va synd om henne för hon har linser +:(

Anna och Anneli va sjuka idag igen:( Jag saknar Anna skit mycket, det är inte lika kul utan henne hoppas att hos kommer på måndag då ska jag kasta snöbollar på henne mohaha.

Igår bloggade jag också lite på Maddes blogg kolla in den på: www.sweetmadelina.blogg.se, den är skit bra. Ha det så bra så bloggar jag mer ikväll puss puss...

//Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0