Ska snart gå och lägga mig

Ja nu ska man snart gå och lägga sig, snart och snart om en timme ungefär, jag tror att jag har virus i kroppen eller nåt för att jag mår inte alls bra, jag mår illa, ont i huvudet, magen och i armväcken. Anna har ju också det så jag vill inte heller ha den! Idag fikade jag, Anna, Annas mamma (inte Anna i skolan), Julia, Linn och Linns mamma. Det va sånna galningar på Jägersro parkeringen dem sladda och sånt det såg helt ballt ut men när vi sprang där så kom dem körande mot oss i full fart och när dem va ganska nära oss gled dem, hihi skit ballt. Men nu ska jag gästblogga på Maddes blogg: sweetmadelina.blogg.se besök den och: Annakovacevic.blogg.se. Godnatt i förväg<3

//Louise


Madde<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0