Hej!

Kom precis hem från skolan, Anna va där idag. Fick höra att Moa och Mackan antagligen hade snackat skit om mej så jag tog henne till toan för att prata med henne. Vf ska jag lita på "dem" som har stått och ljugit mig rakt upp i facet tusen gånger? Bryr mig inte om Moa läser detta men en gång till dem säger något om mig så får dem jävligt stora problem:o.
Det regnar så jag och Micci får vänta lite med att åka till stallet. Måste sköta Domino, min älskling men kanske måste vänta tills mamma har kommit hem så hon kan köra oss:) //Puss o Kram 

Kommentarer
Postat av: moa

Asså vi snackade inte skit men tror du att JAG vill fortsätta att vara vän med dig om du skriver skit om mig på din blogg!?

2010-10-28 @ 14:57:38
URL: http://www.moaw.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0