Gabbe !

Idag så va jag först med Olivia, jag kollade på när hon red Bozz. Gillar inte bozz, det vet nog dem flesta, jävla kossa-häst. Sen stack jag och hon hem till Olivia och då kom Moa och Olivia (en annan Olivia) dit. Vi hade lite vattenkrig med Olivias granne, Simon och hans kompis Arvid. Sånna små 00:or. Men sen stack jag och Olivia till Tina och Amanda. Vi va först lite på konstgräset och hade lite skoj sen hämtade vi Bell för att hon hade varit hos sina mormor och morfar och ätit lite påskmat. Sen stack vi runt och kolale runt lite överallt, bl. så spelade vi fotboll med Jens och Ponne. Hatar igentligen att spela fotboll men vissa dagar är det kul. Jag suger på det men man behöver väl nt va bra på det för att tycka att det är kul? Sen när jag och Tina skulle åka och kolla på var Daniel bodde så tappade vi bort varandra (asså bell och alla dem tappade bort oss) så vi sprang runt över hela husie och letade efter varandra. Men sen stack jag hem och åt och sen när jag skulle tillbaka till Bell och Tina och dem så såg jag att Bell satt utanför Tinas dörr och såg lite beskymrad ut jag bara: Vad är det bell? Hon bara: Asså tinas skärm på hennes Iphone har spruckit IGEN! Jag bara: oohh noo. Sen fick hon utegånsförbud hela kvällen ut, vilket va rkt synd. Men vi kunde ju nt däppa för det och stack till gräsplanerana och där va vi från typ 20:00 till 22:00 och där träffade man bla. emil, aleks, sebbe och alla dem.

Detta blev ett långt inlägg men nu är kl över 12 så jag ska gå och lägga mig, puss på er "/


Har verkligen inga bilder "/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0