Bloggar mer i helgen :P

Kmr blogga mkt mer i helgen. Jag och Madde ska ju till Uddevalla tsm, längar som fan. Kmr att bli sjukt roligt. Vi ska nog bada på Vattenpalatset men det är bara kanske, om nt...så shoppar vi nog. Älskar att bada, det e det bästa som finns:P

Idag har jag ridit Popeye, han e rkt seg men jag lyckades få honom i hans "maxad" fart. Sebbe, Katarina och Micci tittade på lite också men dem stack typ när halva lektionen hade gått...
Vi hade sån magisk-läs-dag idag i skolan, läste faktiskt en HEL bok (så duktig jag är?) . Men det va faktiskt ganska mysigt, hellre det än AP xD Hatar AP (Ap=Arbetspass)!!

Kmr lägga upp bilder på mej och Madde, antingen i helgen elr efter helgen :P
Madde har mkt bättre kamera så jag får väll kopiera hennes bilder om jag får!? <3

Hörs sen

Kommentarer
Postat av: Madde

vi kmr ha sjukt ballt, längtar också och det e klar att du får kopiera bilderna lollo, det får du alltid du behöver nt fråga gmn<3333

2011-02-10 @ 20:50:31
URL: http://sweetmadelina.blogg.se/
Postat av: Sannie

lägg upp en massa bilder :)

det blir mer roligare att läsa då ^^

2011-02-11 @ 15:30:39
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0