Dålig upd idag (igen)

Sry att jag nt har bloggat på hela dan men jag har ju varit i stan med Madde och sen stack jag vi till Anna, först till Konsum och köpte litta godis mohaha x) Men jag kom nt hem från anna förän typ kvart i 11. Mamma blev sjukt sur för att jag nt passade tiden haha xD skulle igentligen ha kommit hem typ halv 10 imed det är "mammas sista dag" med oss. Men jaja...Idag shoppade jag bara en svart tröja och en chokladbulle. Tröjan är från Bik Bok och jag älskar den! Men nu ska jag gå och lägga mej. Klockan är ändå 23:25 och jag är sjukt trött. Det har ju varit en intensiv dag thihi. Juste, jag glömde att säga att jag och Anna bakade jättesnygga små chokladbullar när madde hade gått. Innan det så ringde vi 3 och frågade vad en speciell mobil kostade, vet ni så störig jag va! Anna vill ha en sjukt snygg mobil. Den är rkt billig också. Den hetter hawai elr nåt sånt haha, aja vi kallar den för det!

NI får ha det så bra så länge, puss puss haj! §§


 Denna mobil är det som Anna vill ha, kommentera om vad ni tkr om det. Själv tkr jag att den är sjukt snygg!


Kommentarer
Postat av: moa

cool :)

Ser fan ut som en mini dator :)

2011-02-24 @ 12:27:47
URL: http://www.moaw.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0