Hissar och Dissar

Tänkte att jag skulle börja med litte "Hissar och Dissar".


1. Skinnjackor
Jag hissar skinnjackor; jag bara älskar dem. Speciellt dem som man kan knäppa snett om ni fattar vad jag menar ? Jaja...puss på skinnjackor!

2. Lil Wayne
Vem kan nt gilla Lil wayne?! Älskar honom, hans musik och allt. Kram på dej Wayne






1. Sol med kall vind
Jag dissar sol med kalla vind. Det blir så jävla kallt och obehagligt, I hate it! Nä, bajs på det!

2. Snön
Hatar att snön har kommit tillbaka. Jag som just hade blivit glad för att det snart blir hyfsat varmt iaf. Vårvärme. Men då kmr snön tillbaka. Det kanske är kul att leka i snön på vinter men nu ska det ju bli VÅR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0