Köpenhamn ;)

Idag har jag varit i Köpenhamn med min familj. Linus, Lukas, Helena, Adam och Pappa då. Vi va på ett typ museum som heter "Belive it or not" elr nåt sånt där. Det va faktiskt ganska kul för att man fick se världens tjockaste och längsta personer och sånt, rkt kul. Linus är rkt "pigg" men ändå ball på nåt sätt, han ville ha redbull men för det första så är det ju nt bra för så små barn och för det andra så är redbull det minsta han behöver...han är redan så uppspidad xD

Sen stack vi till en resturang och jag åt sånna revben, ni vet. Rkt goda, älskar dem.

Men nu chattar jag med Alex, Agge och Madde. Är även inne på bdb och fb. Imrg ska jag kolla på när min lillebror spelar cup med sitt lag. Heja Husie, nä jag skoja men Husie är bäst såklart §§ Men nu hade jag nt mer att säga. Puss på er, ha det så bra :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0