12:00

Vaknade 12:00 idag, sen satte jag mej vid datan och försökte uppdatera min mobil men det gick nt så bra:(
Försöker fortafarnde men jag tror nt att jag kommer lyckats. Sen försöker jag ladda över bilderna sen nyår....yes nu går det, äntligen! Det går bra och sånt hemma hos mamma men här uppe i Uddevalla så är det så jävla klyddigt...men nu äntligen går det. Sitter också och läser andra bloggar. Sorry att jag nt har laddat över bilderna sen iförrgår och ja ghar bara lagt ut sånna tråkiga bilder från google men jag har som sagt nt kunnat:( Men nu kommer dem.


Blev bländad av vissa raketer, rkt "ljusa"

Lukas försökte få tänt många men det blåste sjukt mkt så det va svårt:P

Där fick ni bilder. Nt så många men de tfår duga?!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0