Års resumé 2010

I början av året började jag umgicks med Madde, Anna och Micci mkt, tappade kontakten med många av mina "gamla kompisar". I januari ungefär...

Jag och Anna<3

Jag och Madde<3

Micci<3


I februari firade jag och min älskling 1 år tsm:D Love u<3

Domino+Jag=4-ever

I mars började jag, Eve och Alex gå ut mkt men sen tappade Alex och Eve typ kontakten så det fick bli jag, Eve och Rebe ibland Bella:D<3 Eve lånade också min lur så fick jag låna hennes, här är ett foto som hon tog, fråga mej nt vad det är!

(Kanske en biltvätt, elr jag vet nt)

Orre<3

I maj fyllde min mamma år grattis mamma. Har ingen bild på henne just nu men det räcker väll med ett grattis?

I Juni va jag mkt med Anna, Madde och Micci (sommarlov). Va mkt med Micci i stallet t.ex. Jag hoppade också Domino på terängen:D och Bella<3


Jag, Madde och Anna va på Riseberga vid 10 tiden (på kvällen)
och då såg vi denna gulliga bil.

Jag och Domino på terängen<3

I Juli fyllde pappa år, grattis. Har inget foto men det får också räcka med ett grattis.

I Augusti fyllde Linus år och jag va på g med en kille som heter *******, har ingen bild men det blev inget tillslut.

I September fyllde jag år och jag åkte till Kreta med pappa och comp.

I Oktober började jag och min kusin umgicks lite mera:D Mina katter fyllde 3 år, mina små grisar<3

Thea<3

Molly<3

Malin<3

I November hände det nt så mkt, förutom att jag började va i stallet mkt mer än tidigare. Och jsg och Micci började att gå ut med Aramis och Wilma mkt till Anna:)

Cajsa när hon hoppar Betty på hopptävlingen:D

Wilma<3 (Aramis svans i bakgrunden):D

Min bebe:D<3<3Love ya:D

I December hände det mkt, hehe jag red Hella för första gången och hon va sjukt bra. Jag firade jul, som dem flesta andra och jag firade nyår..Fick massvis med presenter. Jag och Madde lekte fjortisar och jag va också mkt med Nici.


Hella<3

Raket

Bländad...



Jag och finaste Madde:D<3<3


Kommentarer
Postat av: MOLLY - TRESYSTRARNAIJEANS

Hejjsan!

Söt blogg! (:

Men ensak blev lite oklar för mig,

du skrev att du har varit ihop med din älskling i ett år och sedan att du va pågångs med en annan i Augusti men att det inte blev nåt? Och då var du ju ihop med nån annan?

KRAM (:

2011-01-02 @ 19:06:39
URL: http://tresystrarnaijeans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj, då har det nog blivit ett missförstånd. Min älskling är min sköthäst, Domino. Sen va jag på g med en kille i Augusti:D

Tack för att du frågar. Kram//Louise

2011-01-02 @ 19:34:55
Postat av: Gabriella♥

Det är alltid roligt med en årsresumé, gå gärna in på min blogg o scrolla ner lite så hittar du min årsresumé! :)



allt bra annars? :D

2011-01-02 @ 19:52:34
URL: http://gabriellarokolampi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0