Bilder från när jag va med Anna och Madde

Medans jag va och hämtade killarna på vår skola så gjorde madde och anna massa saker. T.ex, dem kastade vatteballonger på vårat garage xD Sen så tände dem eld och sprejade med hårsprej hehe xD Synd att nt jag kunde uppleva det i verkligheten, såg bara det på film Xd om ni också vill se den så kan ni gå in på : sweetmadelina.blogg.se. Hope you like it! Här kmr lite bilder som madde tog, kopierade litta bilder från hennes blogg. Hoppas att det va ok??

Glassarna vi åt...mums..

En ballong xD

Vatten-ballongerna som det stog mitt namn på...me like:D<3

Såhär blev det efter själva "kaozet" xD


Kommentarer
Postat av: Madde

haha klart att det var okej sötiss;) <3<3<3<3

2011-01-29 @ 22:05:59
URL: http://sweetmadelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0