För att ni ska fråga mej

Ja, nu har jag kommit på en ny lite grej till frågestunden.

Den personen som frågar mej den bästa frågan får en länkning på min blogg. Så det gäller att ni frågar på...
Hoppas att det här hjälper för att jag har bara fått in typ 6 frågor:( Vill ha fler
Den avslutas ju bara om nån timma, så jag hoppas att det är nån som är uppe nu och läser min blogg?
Kommentera var ni vill (i vilket inlägg som helst) så svarar jag på frågestunden.
Okej jag kanske är skatig (stavning) men vill att ni frågar ju.
Ha det så bra så länge, hörs och ses //Louise


Kommentarer
Postat av: ♥Evelina♥

sv: hihi okej jag kan väl fråga något då :)



~ Varför började du blogga?

~ har du något speciellt budskap med din blogg eller är det bara för nöjes skull?

~ Vad är det roligaste med att blogga?

2011-01-06 @ 23:45:05
URL: http://baaraevelinaas.blogg.se/
Postat av: Henric

Vad vill du av livet?

2011-01-07 @ 02:00:56
URL: http://nsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0