Muffins

Idag så va jag med Madde och Anna, sry att jag nt har bloggat men jag har bakat muffins idag. Så jag har haft fullt upp. Dem blev lyckade NOT! Men goda blev dem (ganska). Vi gjorde två olika sorters  "muffins satsen". Dem ena smakade fisk och vi tog fel mjöl på dem andra, så dem blev lite nyttigare men ändå helt ok. Hehe vi tog karamell färg i dem ena, så dem blev rosa. Tack för dagen Anna och Madde. Dem har gått nu, Alle ville träffa Madde nu men hon har ju gått, synd för honom...Lite bilder på muffisen:


Dem godaste som smakade ganska gott

Äcklig glasyr, sry Anna:(



Dem andra med frå glayr, ser äckliga ut men dem va helt ok faktiskt...


Sry för dålig bild kvalite:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0