Sry:´(

Sry att jag nt har bloggat på ett ett bra tag idag. Har ätit precis. Gissa vad vi åt? STRUTS!
I förrgår åt vi tjur och idag struts! Rena zoo:et, imrg blir det väl Tiger elr lejon kanske, vi får se. Tack för att ni frågar mej till frågestunden. Har fått in ganska många frågor mej jag vill ha mer!!!
Har nt bestämmt mej rkt när den ska hållas men runt torsdag elr fredag tror jag att det blir, vi får se.
Imrg ska jag till Göteborg med pappa och shoppa lite saker. Hade tänkt att köpa kanske en tröja och om jag hittar så köper jag nog ett par byxor elr tights. Juste vi julplundrade idag, snart ska vi krossa pepparkakshuset:D Hade nt mer att säga, bara att ni måste kommentera mera:D
Puss puss

P.S Har inga bilder på lager så det blir nån gammal.

Nt så gammal med den får duga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0