13:45 :p

AHAHAH idag så å varknade jag kvart i 2, rkt sköönt att vila ut mig heeellt. Nu är man i Uddevalla hos daddy. Igår så va jag på en sån fotollsturnering i Varberg och kollade på när Lukas spelade lite granna. Dem vann 2matcher av 3.

Tänkte bara berätta en sak;
Jag bloggar inte för att jag vill att min blogg ska bli känd. Vissa gör det vilket jag inte har något emot men i mitt fall så är det inte så. Jag älskar att skriva, det är därför som jag bloggar. Älskar att skriva av mig lite, det är både roligt och till tröst när man är ledsen. Jag är nog inte den bästa bloggerskan men vem bryr sig? Jag bloggar för min egen skull,inte för någon annans.

Men tack fina läsare för att ni läser min blogg, det uppskattas !


Gammal bild på mig och bästavän :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0