Lång bloggpaus :((

Japp !
Som ni ser så har jag haft en väldigt lång bloggpaus. Har inte haft någon lust helt enkelt. Har mått dåligt nu i några veckor/månader pågrund av en händelse. Men hade tänkt att tra igång bloggandet igen ;))

Nu mår jag lite bättre och har nog mer lust.

Idag så har jag varit lite med olika i ca: 2 timmar men sen skulle jag på trav. Det va säsongsavslutning och vi hade trav i typ 3 timmar, vi hade tävlings - staffett och frågesport och det va sjukt roligt. Nästa våår får jag ta min licens och jag längtar som faan. Men när jag km hem vid halv 9 så stack jag ut lite med kompisar till typ kvart i 10 och sen dess så har jag bara drygat framför datan. Nu är kl snart halv 1 och jag är ganska trött. Har suttit och chattat mke med Joel och Tina nu och jag vill tacka dem för att dem finns. Också alla mina andra kompisar/bästakompisar för att ni finns. Ni betyder mest ! Älskar er:*

Men imrg så ska jag nog va med Madde, men på onsdag så ska det bli kul för då ska vi nog sova över. Anna ska nog också vara med? Jag vet nt?

Puss på er :*


R.I.P mina gamla solglasögon, saknar dem men jag har ändå köpt likadana nu men jag saknar ändå dem gamla. Nicola förstörde dem ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0