Anna Panna och Madde Padde Today ♥

Idag har man varit med Anna och Madde (mest), men Micci kom in en liten stund på vägen till Jägers men sen stack hon ganska soon. Haha venne vf jag har börjat tra in lite engelska ord här och där, tkr bara att det är roligt xD MEn vi bakade iaf en "kladdkaka" elr vad man kan kalla den för, det blev nog mer kladd-muffins och smet. Vi åt typ upp halva smeten innan vi började göra iordning muffinsarna :) Finns dock inga bilder på detta bakverk! Men efter kladdkaks baket så cyklade vi till lilla Tobbe Lobbe och stackade med honom lite. Han visade runt sin lägenhet (hus=madde style) och det va rkt ballt. Ganska fint faktiskt. Men stack vi och snackade lite med Emmy och Liv för dem skulle sova över hos varandra idag. Sen stack vi hem till mig igen och åt kebabpizza *mums*. Efter det så stack vi hem till Anna och där fixade hon mitt hår, så att det blev platt för en gångs skull. Men Madde stack kanske tidigt idag. När Madde hade stuckit så satte sig jag och ANna framför datan och kollade på Jersey Shore (nya säsongen). Det va sjukt roligt avsnitt. Följer nt serien så mkt men det är ju roligt att kolla ibland! Sen vid 10-tiden så kollade vi på Big Brother *woho*, bästa avsnittet. Katerinas röst skär igenom mina öron. Vannessa är lite pervers-aktig och han Christian är sjukt ball. Gurkan är roligast i hela huset. Haha omg Roza, orkar bara nt med henne. Och Annie och Patrik är ju så himla tråkiga så det är nt sant *dull*. Martin är rkt snygg (tkr jag). Så nu fick ni en genom gång av vad jag tkr om nästan alla medlemmar i BB. Har bloggat sjukt mkt nu såg jag så det är nog dags att sluta nu. Ska snart gå och lägga mig, ska nog till Jägers imrg och då vill man ju vara pigg :) Men här kmr lite redigerade bilder på mig today som jag gjorde nu när jag hade tråkigt xD

Pussen ♥



Kommentarer
Postat av: Madde

HAHAHAHAH, den med "hus=madde style" var bäst! hahahaha xD <33333

2011-03-19 @ 11:51:19
URL: http://sweetmadelina.blogg.se/
Postat av: svar till: Anna

Haha ja visst, du lärde dig aldrig att det heter LÄGENHET haha xD <33333



Puss ♥

2011-03-19 @ 11:56:43
URL: http://louisebrandt.blogg.se/
Postat av: Madde

haha du skrev "svar till anna" hahahah xD

men du menade nog madde;) haha jo klart att jag visste att det var en lägenhet haha men jag var van att säga hus:P <3333

2011-03-19 @ 13:38:01
URL: http://sweetmadelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0