FB och MSN!

Sitter och chattar lite med kompisar på fb och msn. Ganska dryg dag. Först vaknade ja (såklart) och sen så satt jag och Madde 3 timmar i bilen, till och med 3,5 timmar! Ganska tröttsamt. Och sen så lämnade pappa av mig hemma för att Adam (lillebror) skulle till sin tennis-träning och det är det tråkigaste som finns att sitta och kolla på honom när bollarna bara går fram och tillbaka hela tiden. Visst det är kanske kul att kolla ibland sådär men nä tack, nt idag! Sitter hellre hemma och chattar/pratar med kompisar. Är sjukt trött så jag ska gå och lägga mig ganska tidigt idag. Kl. är ju bara 8 men det blir nog säng gång vid 10 tiden idag xD Men nu ska jag fortsätta att chatta vidare med kompisar xD Ha det så gött <3 Madde; Logga in på msn, fb, bdb elr ring mig så fort du ser detta inlägg <33

P.S Imrg så är det TRAVSKOLA och jag längtar som fan!!


Tog bara nån bild xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0