Harlekin ist för Jack :/

När jag kom till stallet idag så såg jag på listan att det stod Harlekin ist för Jack. Blev sjukt sur hahah xD Men sen tänkte jag ju på att det va barbacka och typ många säger att han är bra, så jag fick väl försöka. Han va ändå bra, han va sjukt stark och galen/het men ändå kontrollbar. Det va sånna duvor i ridhuset som Harry blev ganska rädd för.

Rkt synd om Sofia i stallet för Maggan (magic häxa) fick kolik och såg helt död ut och Maggan är ju Sofias favvohäst, såklart att hon blev ledsen men man är ändå van typ vid att hon får kolik, hon får det srkt ofta. Okej kanske nt jätteofta men hon får dte nog mest i stallet xD

Puss ♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0