Hemma nu! ♥

Idag har man varit på Jägers med Micci och Katarina och lite Simon och Sebbe elr hur man ska säga xD Jag stack dit vid 1-tiden och kom hem vid 8-tiden, fattar nt att jag har varit där i 8 timmar det har gått sjukt snabbt, vi har haft rkt kul :) Men ett tag hade vi rätt tråkigt så vi frågade Anna (bossen) om vi fick gå ut en lång-tur med 3 av hästarna och det fick vi, jag tog Hoffa (the best), Micci hade Romme (Romeo) och Katarina hade Cirrus. Hoffa har aldrig hoppat över hinder i hela sitt liv, men idag så tog vi/jag honom till terängen för att se hur han reagerade på hindren. Han va rkt duktig men väldigt pigg och sprattlig xD Han sparkade bockade innan hindrena men det va bara kul haha xD Sen stack vi vidare till Husiemosse och gick där lite. Men sen stack vi hem och då hade vi redan varit ute i 2 timmar!! Hoffa är bäst så är det bara xD Vill köra honom men typ alla säger att han är svår men vill ändå testa. Han är hysterisk att gå med iaf! Han vill äta hela tiden och drar ner huvudet, lite enoying men roligt ändå. Sen diskade vi och gjorde iordning på Uj för det såg för jeffligt ut där xD Efter det stack jag och Micci hem och nu ska hon sova över här ♥
Här kmr lite bilder på Hoffa, mig, micci och romme :)


Söta Hoffa Koffa <3

Micci när hon stackade med sin mamma och på söta Romme ♥

Haha vilken min!

Cirrus till höger, jag i mitten och Hoffa till vänster..


Haha titta på min min! OJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0