Jack Flash

Idag började dagen med skolan (såklart). Är så skoltrött så det är nt sant men vad ska man göra?

Sen så stack jag hem, efter skolan. Micci hängde med och typ kvart över 4 så kom morfar och skjutsade oss till stallet. När jag kom in i stallet så kmr Johanna och skriver "Du ska ha Jack". Jag bara "Jaha ok, men Harry då". För jag hade Harry innan, men han blev tydligen halt. Hon bara "Men han blev halt så du får ta Jack i hoppning ist". Jag bara "ok" för att jag har aldrig ridit honom haha, vissa säger att han är typ vild/galen/snabb men asså när jag väl hoppade honom så va han snabb/het men ändå kontroll-bar. Visst det gick väldigt snabbt men ändå kontroll-bart. Det va roligt idag för att vi va bara 3 st. som red så det blev mer hoppat och man lärde sig mkt mer! Slut med häst snack nu.

Längtar som fan tills imrg för då ska jag till Uddevalla med Madde Padde, ska bli sjukt kul. Hoppas bara att jag nt spyr inatt haha xD Nä, peppar peppar ta i trä! Men vi är nog nt framme förräns kl. 8 imrg så jag kanske bloggar på vägen. Antingen från maddes lur elr från min xD

Puss puss, älskar er som läser min blogg...<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0