Snart Big Brother :)

Om en kvart är det BB!

Idag hade man Mazarin (VJ) på travet och snacka om svår häst asså. Hon ville bara sticka iväg hela tiden och jag hade ju nt den bästa lagkamraten. När vi skulle byta kusk (från mig till henne) så sa hon bara: Men palla, du får köra! Jag bara: Jaha ok, är du säker? Hon bara: Ja klart, palla köra henne! Du får lämna klockan till mig bara! Jag bara: Okej!? Och så försökte jag få av mig klockan men det är nt så jävla enklet med en häst som ökar farten snabbare och snabbare, få av sig klockan och ha en skrikande 16-åring i ena örat. Jag bara: Kan du ta henne så länge? Hon bara: Men palla! Håll i hästen! Jag bara: Men va fan! Usshh hon va hemsk, aldrig mer igen!

Bye bye ♥

Kommentarer
Postat av: Cashflashmoney

Omg hur gammal är du? 3?

2011-03-22 @ 20:07:10
URL: http://nattstad.se/cashflashmoney
Postat av: svar till: Cashflashmoney

nä du faktiskt nt...kommenterta nt min blogg om du nt har nåt vättigt att säga!! Och på vilket sätt skulle jag vara 3 på? xD Kolla nt på min blogg mer, ingen har bett dig att kommentera!

2011-03-23 @ 14:39:01
URL: http://louisebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0