Jag får äntligen se premiären

Äntligen! Jag ska få se Pirates of the caribbean, premiären! På onsdag så är den. Mamma frågade mig och hon vet att jag älskar Orlando Boom och Johnny Depp. När vi skulle beställa biljetterna så va det bara 4-5 platser kvar. Och jag, mamma och Adam vill ju såklart sitta tsm i salongen och dem enda platserna som vi kunde sitta tsm på va för sånna personer som är lite tjockare än oss andra men det blir ju bara bra för att då får vi mer plats och det kostade bara 20 :- extra om man ville ha det lite större. Hahah nu får man nog plats med allt möjligt. Hoppas att den är lika bra som dem andra 3 filmerna. Jag ger betyg på den senare på bloggen så får ni se vad jag tkr. Om ni nt har sett dem andra så tkr jag att ni borde göra det för att dem är sjukt bra. Min bebis är med i alla, han är roligast.

Kommentera gärna om vad ni tkr om dem andra filmerna och säg vilken som är bäst av dem tre som redan finns ute. Så gör jag om det i procent så får ni veta vilken mina bloggläsare tkr mest om. Liten kulig grej som jag bara kom på. Haha kommentera nu! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0