Shit!

Idag så vaknade jag och va sjukt ledsen. Mitt liv är ganska omständigt just nu och jag har varit ganska ledsen nu ett antal dagar, en anldening varför jag nt har bloggat på ett tag. Försöker tänka possitivt men det är nt så lätt-.- Har svikit många av mina vänner också på grund av det och jag¨ångrar det som faan! Så jag har varit hemma idag och typ bölat hela dagen. Men just nu så kollar jag på fantastic music videos på mtv. Men jag har typ nt ätit rkt på några dar nu och har gått ner lite i vikt, vilket jag är glad över men nt ändå. Vill nt äta för att maten smakar skit. Nej, jag har nt aneroxia. Men är helt nt sugen på mat, ussh.

Har ont i magen och i pannan för att jag ramlade i trappan innan, klumpis. Så har ett stort fkn rött jack i pannan nu :/ Men det är nt synd om mig för att det är jag som är en svikare :/ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0